::Gemuruh Suara - Team Malaysia's Theme Song...

TELEKOM Malaysia Berhad (TM) dengan kerjasama Majlis Sukan Negara melancarkan video muzik dan lagu "Gemuruh Suara" selaras dengan kempen Team Malaysia - bagi mengiktiraf peranan penting dimainkan penyokong Malaysia dalam meningkatkan motivasi dan daya saing Atlet Negara.
Team nakal LIRIK LAGU GEMURUH SUARA PASUKAN MALAYSIA
Tujuan utama adalah untuk menggabungkan bersama penyokong dan menanamkan semangat Malaysia Boleh  dalam hati Atlet Negara. Lagu ini merumuskan keghairahan penyokong sukan negara dan kami percaya ia juga akan menjadi inspirasi atlet negara untuk memberikan yang terbaik dan membawa kembali keegmilangan kepada negara.
Jom layan lagu "Gemuruh Suara"


Kalau engkau jatuh,

Jangan engkau lemah,

Kerana hidup mengajar kita,
Jangan cepat mengalah.

Bina yakin diri,

Mampu kita lakukan,

Tiada yang mustahil,
Segalanya Boleh!

Kita bergandingan,

Meraikan Malaysia!

Gemuruh suara,
Jadi bangsa Berjaya,

Gemuruh perkasa,
Bawah satu bendera,
Nama kita bina,
Diseluruh benua rasa bangga,
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia..
Genggam amanat wira,
Julang panji Malaysia!!


Serba sedikit tentang lagu Gemuruh Suara :

  • Gemuruh Suara telah dilancarkan oleh TELEKOM Malaysia Berhad (TM) dengan kerjasama Majlis Sukan Negara
  •  video muzik dan lagu Gemuruh Suara dilancarkan selaras dengan kempen Team Malaysia untuk mengiktiraf peranan penting dimainkan penyokong Malaysia dalam meningkatkan motivasi dan daya saing atlet negara.
  • Gemuruh Suara telah  dipertontonkan kali pertama ketika majlis penyampaian bendera kepada kontinjen Malaysia yang akan bersaing di Sukan Sea ke-26.
  • Tujuan utama Gemuruh Suara adalah untuk menggabungkan bersama penyokong dan menanamkan semangat Malaysia Boleh dalam hati atlet negara.
  • Lagu Gemuruh Suara ini merumuskan keghairahan penyokong sukan negara dan dapat  menjadkani inspirasi atlet negara untuk memberikan yang terbaik dan membawa kembali kegemilangan kepada negara.
  • pelancaran lagu Gemuruh Suara ini masa yang sesuai bagi memberi manfaat kepada atlet negara menjelang temasya Sukan Sea di Indonesia selain Sukan Olimpik London 2012
  • Lagu gemuruh suara dinyanikan oleh Ramli Sarip, KRU, Hannah Tan, Suki Low, Mooky of One Buck Short & Caprice.



No comments:

Post a Comment