Saje nak tayang.........=P



Agak-agakkan ... kenapa aku letak gambar kasut nie ??? 
Nie kasut aku tau ... No cutpaste cutpaste ..... 
Cerita nyer agak panjang...tapi aku nak menSINOPSISkan ... 
Korg percaya tak kalau aku kata kasut nie tak dibasuh 5 bulan ??? macam tak cayakan ??? tapi itulah realiti nyer ... *mcm pham ...

0key...
aku nak cecite cecite sikit pasal kat sekolah.....Biasanye aku kat sekolah jalan tengok bawah...itu pun kalau korg perasanlah.....*pelikkan? 

Kenapa ye ? Nak tau kenapa ???
sebab aku suka tengok kasut orang...haha...*(yek ele,tu je)
belum lagi....
sebab apa aku suka tengok kasut orang ??? jeles ???*buat apa aku nak jeles
sebab aku nie pelik.bukan ?
Not like that...
"macam mana kasut,,,macam gitulah orangnye"...
ha ! nampak x corak permainannye ?


apa lagi eak aku nak tulis ??? lupa pulak...

nanti aku sambunglah....
"peace"

No comments:

Post a Comment