Interested :o


Assalamualaikum :D 

Nampak tak gambar yang kat atas ni gambar apa? yap! sepasang kasut...korang rasa kenapa ku letak gambar kasut ni? kasut baru? kasut mahal? kasut ringan? kasut sedap? kasut selesa dipakai? kasut ni cantik? smart dipakai? ohh, itu semua tidak...dan ape kene mengene pulak dengan "Tajuk" post ni? ha! cube teka... :D


Yes! that its...aku sedang tertarik dengan satu sukan baru aku ni...yeah! Marathon...larian jarak jauh...macam mana aku boleh tertarik dengan sukan ni pulak ye? sejak aku menyertai acara RoadRun kat sekolah tahun nie...walaupun dah lama tak berlari,tak sangka yang aku boleh dapat top 25...haha :D sejak dari tu la aku rajin je nak berlari.bila waktu PJ je mesti aku cari masa untuk berlari...misi aku tahun depan adalah nak dapatkan top5 acara RoadRun nie 'n' masuk acara 1500m,800m ....^^.

17 November ni aku ada sertai Larian Jom! Kitar Semula 2012...membe basikal aku ajak ^^ . nampak gayanya dia pun dah mula tertarik dengan sukan ni..haha :D

Bagaimana pula dengan sukan berbasikal? ermmm,,pandai pandai la aku membahagi bahagikan masa aku dengan si "dia" XD ... lain pun tahun depan memang aku dah kene kurangkan aktiviti aktiviti ni... *SPMcandidates2013 katanya*

No comments:

Post a Comment