Jamuan Ohh Jamuan :D

Assalamualaikum pembuka bicara ,
pagi yang syahdu mengamit jiwa ,
dah bebulan tak update blogger ,
baru ini hari nak update semula ... :D

firstly , semalam kelas aku ada buat jamuan kat Bukit Layang-Layang ... mulanya macam berat je nak pergi , oleh kerana aku sudah bayar RM10 ,... takkan nak melayang gitu je duitnya ? relakan jelah diri ini untuk pergi ...

Bak kata Twitter aku :: #LaporanJamuan4Rushd...haha...aku nak buat la laporannya kat Blog nie... panjang sikit boleh membebel...kat Twitter cuma 140 huruf je...

kita buat guna cara BM ... teknik plot katanya XD...okey,,,

Pengenalan : aku hadir pada jamuan tu dalam pukul 1:20p.m , aku ingat jamuan tu dah start.rupenyer....hampeh... lelaki pertama yang sampai.terpaksalah berkumpul dengan budak perempuan yang ada kat situ.selamat ada kawan aku.kalau tak,foreveralone lah aku jawabnya *cedih* ... haha ... walaupun hari redup je dipayungi awan mndung , tapi hati aku boleh jadi panas sebab karenah perempuan nie...Oleh kerana aku masih terasa baru lagi dengan diorang,aku just bukak mulut skit sikit je ...Eh?Iyeke? XD

Perkembangan : sementara menunggu diorang datang , kitorang pergi la tengok aksi Drifter kat tempat parking kereta tu... tunggu punya tunggu punya tunggu , dah pukul 2:00p.m...aku tanya"bila jamuannya? hari dah nak hujan nie?" "ala,tunggu jelah.diorang tengah beli KFC.kejap lagi sampai la tu" *Janji Melayu memang sebegini -,-* ... dalam pukul 2:30 baru nak start jamuan... katanya jamuan macam tak jamuan... haha :D lagi satu , jamuan kami diselubungi awan komulunisbus yang tebal XD ... haha :D hujan pun hujan lah , yang penting perut kenyang ...


diri pun dirilah.dah takde tempat duduk punye pasal ...
Klimaks : mula la aktiviti yang mereka rancangkan dari hari sekolah lagi hari tu.... main cari jalan sesat,siapa yang sampai dulu,dia menang... aku? aku malas nak main.sebab aku tau aku takkan menang ... haha :D masa dorang main,aku ber-3 jalan jalan dekat kawasan atas dia...bergambar-gambar sekali ^^ lepas tu dorang ada buat cabutan bertuah,time tu aku bertuah...dengan no. bertuah aku... dapat la hadiah sebuku buku nota XD *sebuku pun boleh sebenar2nya*... nak tau aku punye cabutan bertuah no. berapa ? ILove16 >,< ... dengan hadiah tu , redup sikit hati aku ... Eh? redup ea? XD ... bermulalah sesi bergambar kelas kami  (>‿◠)✌


mereka mereka yang bermain game cari jalan dari tersesat XD
 lihatlah aksi diorang..haha bertungkus lumus..*maaf,gambar kecik.terpaksa diedit*

nampak tak apa yang aku pegang tu ? itu lah hadiah yang aku dapat...
sebuku buku nota XD buat untuk tahun depan punya nota :D



ini yang perempuannya ...
ini yang lelakinya ... :D
ini yang kamii semua ... ! \(˚▽˚)/
Peleraian : jam dah menunjukkan pukul 4p.m ... budak budak laki ramai yang nak balik ... mungkin adahal kut... maybe la... tapi aku n kawan aku just relax je kat situ ... balik lambat lambat sikit ... time ni la aku melihat aksi lagak ngeri+geli+sporting budak budak perempuan kelas aku....hati aku kata*macam gini rupanya diorang* ... ye la kan , aku nie dah la first time ... tak tau ape ape ... sebelum nie jamuan just buat kat kelas je ... tu yang rasa lain je .... masa tu jugak lah penolong kelas 'n' her pakwe datang ... lepak jelah aku dengan pakwe dia ... berbual bual...balik dari tengok wayang katanya XD ... tengok lah gambar kat bawah nie , tinggal kami ber-3 je lah... eh?mane lagi sorg? dia taknak amek gambar katanya... maaaaluuuu~~~ haha >,<


aksi perempuan selepas lelaki pulang..haha :D
my friend and i :D

sampai disini saja cerita kita ... XD
semoga tahun depan kita dapat berjumpa semula... InsyaAllah =)
selamat takde sesi baling baling tepung ... ^^
*SPMcandidates2013*

kepada kawan kawan yang hadir masa jamuan hari tu , aku nak mohon maaf kalau ade terkasar bahasa or terguriskan hati korang or ada perbuatan aku yang korang tak berapa suka time tu ... aku minta MAAF ea ... :) 

*menunggu gambar dari camera lain + video* XD

Selamat menikmati hari cuti kekawan :)

No comments:

Post a Comment